Kak Mira Yang Hebat

Kak Mira memang hebat... Gigih berusaha untuk berjaya... Asalnye kak mira seorang suri rumah yang tak tahu pasal dunia kecantikan.. seorang suri rumah yang hanya tau masak mengemas rumah untuk anak dan suaminya.. fesyen... memang fesyen ibu ibu kampung lah...tak macam kak ton...memang comel...

Di pendekan cerita kak mira menjadi ibu tunggal.... bermula lah hari tu kak mira bertekad untuk menjadi wanita yang berjaya... kak mira bekerja di spa...belajar dan berkawan dengan wanita2 yang berjaya dalam bisnes... antaranya ialah bos dia sendiri lah..

minat untuk buka salon dan spa sendiri... angan-angan dia tak simpan sebagai mimpi... tapi dia jadikan realiti... die belajar di APT.. ambil kursus dandanan rambut... setahun lebih gak dia belajar... bermula kak mira sebagai seorang student...


sempat posing... tu lah dia kak mira tgh study...


dengan kawan sekelasnya... student APT...


praktikal...


pertandingan gaya rambut pelik...muehehehe...


Yang ni masa kak mira amik kursus Spa.

Tak berhenti study di APT..kak mira study lagi lebih dalam tentang pengurusan SPA... Perbidanan.. 


Yang ni semua sijil-sijil hasil usaha kak mira belajar dengan gigihnye selama lebih kurang 2 tahun...
sampai sekarang pun kalau ada peluang dia tetap belajar.

nak tengok dia berehat memang lah susah... time rehat dia ialah waktu tidurnya... pkul 11 atau 12 malam...sampai pkul 6 pagi...

Sekarang Pusat Kejelitaan Mira ialah impian yang dia mimpi2kan 6 tahun lepas...... hebat kak mira... aku bangga dengan kak mira.... :') jommm nangis tanda gembira,.....







0 comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

Rindu Setengah Mati

Follow Me