MIXING WHITE INJECTION





MIXING WHITE INJECTION

Dapatkan best price dari Ryna

PM/WHTP : 013-5446566

https://telegram.me/beautyhealthsolution

Produk Suntikan PUTIH yang memberikan rona PINK pada kulit Mixing White Energize Switzerland yang merupakan produk suntikan whitening original seperti detail yang terlihat pada gambar dengan kandungan lebih lengkap sebagai produk injek pemutih kulit terbaik dan membantu menjaga kadar kolagen, sehingga kulit akan nampak cerah, menjadi anjal dan lembut.

::Mixing white energize::
mengandungi

L-Glutatione 1500mg
L-Ascorbic Acid 500mg
M-Tranexamic Acid 250mg Niacin 300 mg NAC 300 mg High Alpha Lipoic Acid 200 mg
Negara Asal : Switzerland

1 box : 6 Set ( 6 Ampuls dan 6 Vial )

::Kebaikan mixing white energize ::

Memberikan rona pink pada kulit Meningkatkan daya tahan tubuh. Membuat kulit lebih putih dan cerah. Membantu peremajaan kulit. Memudarkan pigmentasi / flek2 hitam pada wajah dan tubuh. Serta mencerahkan kulit yg kusam. Mencegah kerosakan kulit akibat dari radiasi sinar matahari. Membantu menjaga kadar kolagen, sehingga kulit akan tampak bercahaya, menjadi tegang dan elastis.

Method dan Dose Pemakaian : Suntikkan satu set Mixing White Energize pada Intravena (IV) Seminggu Sekali.

Soalan Lazim

1. Berapa lama saya akan dapat lihat keputusan?
Secara puratanya setelah 2-3 kotak. Walau bagaimana pun, keputusan berbeza untuk setiap individu yang berlainan. Sesetengah dapat lihat seawal 4 kali suntik, dan sesetengah akan lambat sikit. Mungkin 2 kotak atau lebih baru Nampak kesan ketara.

2. kenapakah sesetengahnya cepat dan sesetengahnya lambat?
Kerana ianya bergantung kepada tahap metabolism badan seseorang dan kadar penyerapan sel dalam badan. Berat badan seseorang sangat berkait rapat dengan kadar penyerapan. Jika seseorang mempunyai berat badan berlebihan, kadar penyerapannya lebih perlahan kerana bahan tadi perlu melalui lapisan tisu-tisu lemak sebelum meresap masuk ke dalam sel kulit. Oleh itu bagi individu ini, mereka mungkin memerlukan lebih dari 3 kotak untuk melihat kesan yang ketara. Tambahan pula jika mereka tergolong jenis kulit sangat gelap dan kasar.

3. adakah ianya tidak elok sekiranya kita mengambil dos glutathione yang tinggi?
Tidak. Sebenarnya, jumlah dos glutathione yang tinggi perlu diberi pada individu yang memerlukannya.

4. Apakah kesan buruk jika terlebih dos glutathione?
Setakat kajian dan penyelidikan yang dilakukan, tidak pernah lagi direkodkan kesan buruk kerana overdos. Yang pastinya, kesan baik yang akan anda perolehi kerana glutathione memberikan kesan pemutihan yang bagus.

5. apa perbezaan antara suntikan glutathione dengan pil glutathione?
Melalui suntikan, bahan tadi akan menyerap terus ke dalam salur darah anda (kaedah iv) dan ini membolehkan ianya diserap sepantas darah anda bergerak ke seluruh badan anda. Berbanding dengan kaedah makan (pil), kaedah ini lebih perlahan kerana bahan tadi perlu melalui salur penghadaman, bercampur dengan makanan yang anda makan, dihadam bersama dan kemudian barulah segala nutrien dan zat-zat tadi akan disalurkan ke bahagian-bahagian yang diperlukan. Sepanjang tempoh penghadaman, sehinggalah proses penyerapan tadi, bahan-bahan yang dibawa bersama akan berkurang seiring dengan proses-proses yang terlibat. Ini kerana sebahagian besar bahan tadi telah hilang dan lenyap sebelum sempat ianya disalurkan ke sel kulit anda.
Katakan anda mengambil pil glutathione 1000mg, anda hanya akan menyerap 200mg sahaja kerana selebihnya hilang ketika proses penghadaman dan metabolisasi.

6. Bagaimanakah proses suntikan glutathione bertindak?
Sebatian unik glutathione mengubah pigmen melanin gelap menjadi cerah dan mengurangkan kepekatan melanocytes(bahan yang menghasilkan melanin gelap). Jumlah melanin kurang akan menghasilkan kulit yang lebih cerah. Proses pemutihan ini bermula dari dalam(lapisan dermis) ke luar(lapisan epidermis). Proses pemutihan akan dialami bermula dari kepala hingga ke kaki yang membawa maksud anda akan mengalami pemutihan kulit untuk seluruh badan anda.
Seperti yang diketahui secara saintifik, kulit manusia mempunyai 3 lapisan asas. Lapisan paling dalam adalah dermis yang bertanggungjawab menghasilkan sel kulit yang baru. Lapisan tengah adalah hipodermis yang terdiri daripada sel-sel yang telah matang dan bersedia untuk menjadi lapisan paling luar. Dan lapisan terakhir adalah epidermis yang mana lapisan nipis ini terdiri daripada sel-sel kulit mati, rosak dan juga adalah benteng pertama yang akan menerima sinaran uv secara terus. Ini adalah salah satu sebab kenapa kesan awal pemutihan mengambil masa untuk dilihat.

7. Bolehkah saya berhenti menggunakan suntikan glutathione sebaik sahaja saya mendapat hasil yang saya ingini?
Ianya terpulang pada anda. Walau bagaimanapun, anda perlu ingat glutathione bukan sahaja agen pemutihan, ianya juga amat baik untuk kesihatan anda. Sebagai ‘master antioksidan’, ianya akan meningkatkan keupayaan system imun dan menolong menghalang penyakit kanser terutamanya kanser hati. Tanpa perlindungan glutathione, sel tubuh akan cepat mati, membuatkan manusia makin cepat tua, dan mengakibatkan mereka berhadapan dengan risiko pemgumpulan toksin yang mendorong kanser hati.

8. Adakah kesan pemutihan glutathione adalah bersifat kekal?
Kesan pemutihannya bersifat kekal hanya jika anda kurang terdedah dengan sinaran matahari. Anda tidak akan kembali menjadi kulit sebelumnya walaupun anda berhenti mendapatkan suntikan atau pil. Walau bagaimanapun, akan berlaku kecenderungan anda menjadi sedikit gelap(tan) atau gelap bergantung kepada berapa lama anda terdedah dengan sinaran matahari dan lain-lain elemen yang boleh menyebabkan kulit menjadi gelap.

9. Adakah pendedahan di bawah sinaran matahari akan mempengaruhi proses pemutihan?
Ya, ianya akan membuat proses tersebut menjadi lebih perlahan disebabkan proses pembentukan melanin yang berterusan. Jika anda mahu keluar dari rumah di bawah cahaya matahari yang terik, pastikan anda memakai sunscreen 40 hingga 80 SPF.

PERHATIAN : Kesemua produk Vitamin C Injection Solution – Kecantikan & Kesihatan Kulit Melalui Suntikan ini, mestilah mendapat nasihat daripada doktor yang bertauliah terlebih dahulu berkenaan dengan cara penggunaan dan suntikannya. Setiap suntikan yang ingin dilakukan mestilah melalui doktor yang bertauliah dan atas nasihatnya. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang implikasi atau penyalahgunaannya

11 comments:

  1. Klu utk org yg ada allergy dgn cfood n telur.. bleh ambil jg ke injection ni?

    ReplyDelete
  2. sis...nie ad kkm x??sbb ad yg kata xde kkm.sowy tnye yew

    ReplyDelete
  3. Breastfeeding tok kanak2 yg berusia 2thun bole amik ke inj nie

    ReplyDelete
  4. Breastfeeding tok kanak2 yg berusia 2thun bole amik ke inj nie

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Kota kinabalu dripper

    Wassap sis 0168061470

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.

Rindu Setengah Mati