RAMADHAN SPECIAL KETUPAT 55 DAN KETUPAT 88

Semoga kedatangan Ramadhan di tahun ini amalan kite lebih baik dari amalan kite di tahun yang lepas. Alhamdulillah Ramadhan ni banyak member makna dalam hidup saya....

Sesungguhnya saya percaya... perancangan kita yang penuh cita-cita tidaklah sehebat perancangan Allah yang penuh cinta. Walau pun kita sibuk berkerja dan berniaga or sibuk melakukan apa sahaja di harap kita tak lupa berdoa dan terus berdoa meminta apa sahaja di bulan Ramadhan yang penuh berkat ini. Semoga apa yang kita harapkan menjadi kenyataan.

Awak semua dah datang belum Pusat Kejelitaan Mira..? lokasi sek 23 Shah Alam. Pakej menarik ketupat 55 dan ketupat 88 untuk Ramadhan Special. Rugi tak ambik peluang ni. Time time cam ni je kak mira nak letak harga murah. Konsep berniaga sambil beramal. :D :D so semua orang boleh merasa perkhidmatan kecantikan.... :DApa yang best.... Pakej ketupat 55...Hair Spa Treatment. Ramai customer suka... Datang dua tiga kali buat Hair spa treatment ni. siap cakap... "bestnye ilang masalah~~"



Ramadhan Special ketupat 55. Apa yang RM55 tu...?? 
Ade 3 pakej best ketupat 55....
rasa nak amik ketiga2 nye. pon boleh... :D


 Ini ialah kebaikan Hair spa treatment.

1) Menghiangkan stress

kepala adalah pusat urat saraf yang paling utama dalam tubuh kita, stress berlaku karena tekanan kehidupan modern, gaya hidup tidak teratur, aclcohol dan tembakau, kopi, stimulasi makanan pedas, kebanyakan orang memiliki ketegangan saraf tidak mudah untuk bersantai, sakit kepala, sukar tidur, akumulasi berlebihan tekanan dari kepala.

2) Memperkuat Drainase limfatik
Sistem limfatik tubuh adalah siklus metabolik yang paling penting, terutama bertanggung jawab untuk racun yang dihasilkan oleh pengecualian pertukaran sel. Operasi dari sistem limfatik akan terjejas karena stress. Kebiasaannya sekitar area kepala dan leher, memerlukan drainase limfatik detoks urutan untuk melepaskan tekanan dan memperkuat toksin metabolism. Pengaliran darah yang baik akan membuat jaringan di sekitarnya penuh dengan oksigen yang menghilangkan racun.

(3) Mencegah Penuaan Kulit Kepala
Penuaan kulit kepala lebih cepat berbanding bahagian kulit lain dari tubuh kita. kulit kepala kendur akan menyebabkan jatuhnya kulit sekitar mata dan mulut. Kedutan akan muncul pada dahi. Kulit kepala juga akan muncul masalah ketidakseimbangan dalam sekresi sebum yang akan menyebabkan rambut gugur.

(4) Menjaga Kulit Kepala dan rambut Sihat

Kelemumur berlaku bila seseorang itu mengalami pertukaran kulit kepala baru dua kali lebih pantas dari yang sepatutnya. Jangka masa normal untuk kulit kepala bertukar kulit baru adalah 28 hari. Tapi untuk sesetengah orang, dia hanya memerlukan 11 hari sahaja untuk kulit kepalanya bertukar baru.So, belum sempat kulit yang lama mengelupas habis, kulit yang baru tu pulak mengelupas lagi. Tu yang terjadinya kelemumur.
Punca lain pula adalah kerana pertumbuhan kulat jenis Pitirosporum Ovale yang biasa terdapat pada kulit dan kulit kepala. Penghasilan sebum (minyak semula jadi) yang terlalu berlebihan juga punca utama kulat ni semakin aktif untuk tumbuh. Sebab lain adalah disebabkan perubahan horman selepas mancapai usia akil baligh dan kulit kepala yang terlalu berminyak.

Ramadhan special Ketupat 88. pun ade 3 pakej.
1) body scrub + Body mask + shoulder massage
2) Facial +slimming
3) rebonding + treatment + hair cut

Best tak... best tak... best kan... mai lah cuba... memang puas hati.. di jamin puas hati :D



PUSAT KEJELITAAN MIRA
No 84, Tingkat 1,
Jalan Pelabur A,
40300 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan
(berdekatan Carefour dan Sen Heng sek 23) 012-6739304 / 012-2564655 https://www.facebook.com/pusatkejeliataanmira 




0 comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.

Rindu Setengah Mati